zondag 8 maart 2015

Wat een heerlijk weekend, ik heb gewoon geen tijd gehad om te bloggen

Vandaag heerlijk naar de tuin geweest en getraind met Faye. Vanavond lid geworden van de KNJV en ik heb me/ons ingeschreven voor de jachtcursus C-basis. Gisteren nog wat gezaagd en vandaag een takkenwal opgeruimd. Het plan is om een net hekwerk neer te zetten met wat Hedera en Kamperfoelie er tegenaan. Vandaag moest Faye van de kant af het water inspringen. Dat had ze nog nooit gedaan en dat deed ze dus ook niet. De komende weken gaan we daar maar eens even mee aan de slag om dat te oefenen. De kleine draak houd van het water en van zwemmen, dus het zou moeten lukken.  Vrijdagavond om 22.30 hielp ik nog een dame, ik verzorgde haar samen met een collega zodat ze weer "rook naar bosviooltjes" in plaats van .... De dame in kwestie was stervende, dus dat was best "een dingetje"/"geen sinecure". Zaterdagmorgen moest ik nog een kleinigheid doorgeven aan de collega die werkzaam was op de betreffende afdeling, ik hoorde van haar dat mw. om 23.30 was gestorven. Op zich prima hoor, mw. was aan het einde toe en het laatste jaar was "niet meegevallen". Maar toch is het dan wel even "een dingetje en emotioneel, geen tranen hoor, maar het is toch wel bijzonder om op deze momenten zo dichtbij aanwezig te zijn. Ook wel heel lekker om de volgende dag vrij te zijn!! Even resetten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten