zaterdag 28 februari 2015

Druk weekje, morgen dag nummer 6 dat ik werk.

Ook nog wat gezaagd op donderdag en vrijdag. Een grote Berk moest wat gefatsoeneerd worden, want hij werd te groot. Dan hou je geen tuin meer over omdat hij alle zon weghoudt. Dus tot een meter of 15 omhoog geklommen (met gordel zodat ik me hier en daar kon zekeren) en toen moest de rest nog een meter of 5 eruit gezaagd worden. Die 5 meter moest ik wel afvangen omdat het vlak bij een tuinhuis was. Dan zit je wel even op zijn Hollands met je billen bij elkaar, maar goed toen de top er uit was, ging het verder van een leien dakje. Morgen dus dag nummer 6. Vandaag lekker gewerkt met een goed team, het liep op rolletjes. 1 van onze bewoners is erg ziek en ik heb erg met hem te doen. Ik hoopte dat hij na een super antibiotica kuur weer op zou knappen, maar veel verbetering is er nog niet te zien. Omdat we niet zoveel mannen in huis hebben en omdat het een aardige kerel is, zou het jammer wezen als ...... Nou goed, laten we hopen dat magere Hein nog even wegblijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten